donderdag 10 januari 2013

Conceptbord 1 : CONCEPT


We moeten in het totaal ongeveer 8 conceptborden creëren, enkele voorstudiemaquettes, enkele plannen en computertekeningen. Dit is het begin van alles, mijn eerste conceptbord. Hierbij moesten we ook een voorstudiemaquette maken die aantoont wat we willen bereiken met ons ontwerp. Ik ben zelf redelijk tevreden met wat ik verwezenlijkt heb. Ik heb in mijn conceptbord felgroen gebruikt als accentkleur, dit heb ik niet zomaar gedaan, ik heb dit gedaan omdat het logo van Bart Coenen (mijn gekozen architect) ook in deze kleur is. Hieronder vind je alvast leuke foto's van mijn eerste conceptbord en mijn voorstudiemaquette.

                                        
 voorzijde van mijn maquette met de aangrenzende woningen

Zijaanzicht met zicht op de rechterbuur

 Mijn conceptbord in het geheel

Detail grondplannen

 Detail isometrie en doorsnede

Geen opmerkingen:

Een reactie posten